2010. február 23., kedd

Jó is, meg rossz is*-*

Csóközön, itt Zsófiiii^^
(ha valakinek nem esett volna le, ezt szokta midnig mondani Nana)
Ahogy a címből is gondolhattátok, ennek a ficnek vége.. Nagyon sajnálom, de nem megy az írás.. Amikor belekezdtem, még ment, mert örültem a fejemnek, de most már egyszerűen nincs ihlet, se kedv. Mindenki képzelje el a végét, én amúgy természetesen egy happy endre gondoltam Yuukival és Kanamével :D Talán még Zerót is összehoztam volna valakivel, de az nem biztos.
Viszont van egy jóhírem... Úgy tervezem, hogy az egyik kedvenc angol VK-s ficemet fogom lefordítani magyarra, és majd fel is rakom ide :D Szerintem abból úgy egy hetente lesz új fejezet, mert ahhoz most tényleg van kedvem, mert szeretek angolozni meg minden.... Szóval számítsatok az új történetre, még nem tudom, hogy mikor lesz fent az 1. feji, de ígérem nem kell várni sokat. :)
Na, abbahagyom a rizsázást, és akkor türelmet kérek (na meg megbocsájtást..)^^

U.I.: A régi sztorit töröltem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése